недеља, 9. октобар 2016.

PICA

PICA SA POMALO NEOBIČNIM TIJESTOM

 

 

Ono sto me je privuklo da probam ovaj recept je pomalo neobicno testo,bar za mene,i to sto se pece u tiganju,a rezultat je extra pizza gotova za 2 minuta.
Sastojci
za testo:
4 kasike majoneza
4 kasike kisele pavlake
2 jaja
9 kasika brasna
1/2 kasicice praska za pecivo
za fil(po zelji): sitno seckane
salame
sunke
punomasnog sira
Kiseli krastavci Podravka
beli luk u granulama
Origano sušeni Podravka
Zelene masline punjene pastom od paprike Podravka
listovi kackavalja po zelji(ja sam koristila gaudu)
maslinovo ulje
malo domaceg kuvanog paradajza
Priprema
1.
Za testo pomesati sve tecne sastojke,pa umesati brasno pomesano sa praskom za pecivo.
Testo izliti obavezno u hladan tiganj,prethodno podmazan sa malo maslinovog ulja.
2.
Smesu premazati kuvanim paradajzom,posuti belim lukom u granulama,pa poredjati sitno iseckanu salamu,sunku,krastavce i izmrvljen sir.
3.
Zatim poredjati listove kackavalja,posuti origanom i staviti par maslina.
4.
Tiganj poklopiti poklopcem i peci/prziti na tihoj vatri.Kad je sir istopljen pizza je gotova.
5.
Sastojke ,naravno,mozete menjati po ukusu,ja sam trenutno ovo imala u kuci pa stavila,na vama je da menjate po vasem ukusu.

Нема коментара:

Постави коментар